reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Ertel Strapcová

Mária Ertel Strapcová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne bežná takmer štyridsiatnička. :-) Som matkou troch detí, manželka, priateľka a tiež realitná maklérka. Tá maklérka ma veľmi baví, a to je dôvod, prečo som sa dala aj na blogovanie, okrem iného. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Koľko trvá získanie mestského či obecného bytu?

Mária Ertel Strapcová

Koľko trvá získanie mestského či obecného bytu?

Pokiaľ riešite otázku bývania, môžete o nehnuteľnosť požiadať aj obec či mesto, v ktorom chcete žiť. Ide o sociálne bývanie v podobe nájomných bytov či domov, alebo časti rodinných domov.

  • 1. jún 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 98x
  • 0
Prečo som sa rozhodla písať BLOG?

Mária Ertel Strapcová

Prečo som sa rozhodla písať BLOG?

Niekedy mám pocit, že neviem presne slovami povedať to, čo skutočne cítim a aký názor mám na určité veci či témy. Lepšie mi to ide, keď si to dám na papier.

  • 31. máj 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu